عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1212
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:4976d07cc0bf323eb7bd9e4b Player Element ID: vjs_video_3
 
 

احساس بهتری برای سقوط دشمن پس از ضربه سختی وجود ندارد. برای طولانی ترین زمان ، ما نتوانستیم این لحظات را با دوستان و هم تیمی های خود به اشتراک بگذاریم و آنها را ترجیح دادیم که بزرگترین ادعاهای ما را مضحک بدانند. با توانایی ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی ، این روزها در گذشته است. اکنون می توانیم اثبات کنیم که آن عکس های شگفت انگیز را با اثبات واقعی و ضبط شده ساخته ایم.

برای به اشتراک گذاشتن بهترین لحظات شما لازم نیست یک ستاره یوتیوب یا گیمر Twitch باشید. پلی استیشن 4 اکنون به ما اجازه می دهد تا بهترین لحظه های خود را روی کارتهای حافظه جابجا کنیم ، ضبط ، ویرایش کرده و این شیرین ترین لحظه های پیروزی را به اشتراک بگذاریم. و سونی انجام این کار را برای ما آسان کرده است.

خواندن بیشتر

در نگاه اول ، روند ضبط و اشتراک گذاری ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما به همین دلیل است که ما عکس هایی برای شما قرار داده ایم.

1. تنظیمات فیلم خود را تنظیم کنید

تنظیمات منو نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4 را به اشتراک بگذارید

ابتدا دکمه اشتراک گذاری را در کنترلر PlayStation 4 خود نگه دارید تا منوی Share باز شود. از اینجا ، شما می توانید دسته ای از تنظیمات مختلف را برای نحوه به اشتراک گذاری مطالب ایجاد شده در PS4 خود ، از جمله ویدیو ، تغییر دهید. برای بارگذاری ویدیوی خود باید بعداً از این تنظیمات استفاده کنید ، اما در حال حاضر ، می خواهید PS4 را آماده کنید تا طول دقیق کلیپ های خود را ضبط کنید. برای انجام این کار ، به  منوی S et Video Length بروید .

طول فیلم را تنظیم کنید که چگونه یک فیلم گیم پلی را در ps4 ضبط کنید

در اینجا ، می توانید با فشار دادن دکمه اشتراک گذاری ، PlayStation 4 را ضبط کنید. PS4 می تواند به طور خودکار تا یک ساعت یا به اندازه 30 ثانیه ضبط کند ، اما زمان پیش فرض 15 دقیقه است.

2. بازی خود را آتش بزنید

قسمت ضبط واقعی بسیار ساده است. بازی را شروع کنید و دو گزینه خواهید داشت. ابتدا می توانید با استفاده از دکمه Share ، ضبط جدیدی را شروع کنید ، که برای مدت زمانی که در تنظیمات مشخص کرده اید ضبط می شود ، یا تا زمانی که دوباره روی دکمه Share ضربه بزنید.

گزینه دوم ضبط ویدئویی از چیزی است که تازه اتفاق افتاده است. پلی استیشن 4 شما به طور خودکار 15 دقیقه آخر گیم پلی را از جلسه بازی فعلی شما ذخیره می کند. اگر با یک لحظه گیم پلی شگفت انگیز روبرو شوید که شاهد آمدن آن نبودید ، می توانید آن را بر روی ویدیو ضبط کنید ، حتی اگر فکر نمی کنید دکمه Share را بزنید. ما نحوه انجام هر دو نوع ضبط را توضیح خواهیم داد - کنترل ها مشابه هستند اما در هر مورد کمی متفاوت هستند.

3. ضبط جدید را شروع کنید

ضبط ویدیو نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4

اگر می خواهید قبل از شروع پخش ، یک فیلم را با فشار دادن ضبط بر روی PS4 خود ضبط کنید ، دکمه اشتراک را دو بار فشار دهید ، دقیقاً مانند دوبار کلیک کردن بر روی ماوس ، برای شروع به چرخیدن. PS4 مدت زمانی را که شروع کرده اید هنگام فشار دوبار زدن دکمه اشتراک ، ضبط خواهد کرد و می توانید با فشار دادن دوباره دکمه اشتراک ، هر زمان را ضبط کنید. پس از اتمام ضبط ، کلیپ شما در  پوشه Capture Gallery در صفحه اصلی پلی استیشن 4 شما ذخیره می شود .

اطمینان حاصل کنید که بازی شما در حال ضبط به طور خودکار ویژگی های ضبط را غیرفعال نمی کنید. عناوین خاص - Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک نمونه بدنام است - به طور موقت ویژگی ضبط را به منظور حفظ اسپویلرهای داستان متوقف می کند. برای پی بردن به این مسئله ، شما باید از کارت ضبط به جای ویژگی های اشتراک داخلی در کنسول استفاده کنید ، اما بازی های بسیار کمی از آن استفاده می کنند بیش از چند بار.

4- 15 دقیقه آخر فیلم را ذخیره کنید

در 15 دقیقه گذشته ، نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4 را ذخیره کنید

وقتی اتفاق بزرگی در یک بازی اتفاق می افتد و می خواهید آن را ضبط کنید ، اما برای شروع یک ویدیو قبلاً به دکمه Share ضربه ندادید ، شانس ندارید. شما PS4 همیشه در حال ضبط ویدیو هستید ، فقط آن فیلم را ذخیره نمی کند مگر اینکه آن را بگویید. 15 دقیقه آخر جلسه گیم پلی شما همیشه در حافظه نهان PS4 ذخیره می شود. بنابراین اگر تازه درگیری سخت رئیس داشته باشید و یا یک هدفون شیرین از خود دور نکردید ، باز هم می توانید این ویدئو را از حافظه نهان ذخیره کنید.

نکته اینجاست: اگر می خواهید 15 دقیقه آخر گیم پلی خود را ذخیره کنید ، دکمه Share را دو برابر نکنید! از لحظه فشار دادن دکمه به جلو ، ضبط ویدیوی جدید شروع می شود. با شروع ضبط جدید ، فیلم ذخیره شده حذف می شود.

برای صرفه جویی در 15 دقیقه آخر فیلم گیم پلی ، دکمه Share را نگه دارید تا  به منوی اشتراک گذاری دسترسی پیدا کنید. از آنجا گزینه Save Video Clip را انتخاب کنید یا دکمه Square را بزنید. این ویدیو را در گالری Capture ذخیره می کند ، جایی که می توانید در اوقات فراغت با آن سروصدا کنید یا آن را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید از منوی Share برای به اشتراک گذاشتن سریع کلیپ ویدیویی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید ، که آن را نیز در گرافیک Capture ذخیره می کند اما شما را به رابط رسانه های اجتماعی بعدی می برد.

4. کلیپ خود را اصلاح کنید

نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی را بر روی ps4 ترسیم کنید

اکنون آماده ویرایش کلیپ ویدیویی خود و دریافت آن به شکل اشتراک گذاری هستید. در بیشتر موارد ، می خواهید ویدیوی خود را برای آماده سازی آن برای مصرف عمومی ، ویدیوی خود را اصلاح کنید. برخی از سیستم عامل های اجتماعی نیاز به فیلم کوتاه دارند - برای مثال ، کلیپ های توییتر نباید کمتر از دو دقیقه باشد. حتی اگر نیازی به کوتاه کردن کلیپ خود ندارید ، ممکن است بخواهید چیزهای خسته کننده را در ابتدای و / یا پایان فیلم خود حذف کنید و به قسمت خوب برسید.

اصلاح  گزینه در دو مکان در دسترس است. در Capture Gallery ، ویدئوی خود را برجسته کرده و دکمه Options را روی کنترلر خود فشار دهید تا منویی را انتخاب کنید که شامل گزینه Trim است. همچنین می توانید از منوی اشتراک گذاری گزینه Share Video Clip را انتخاب کرده و با لیستی از شبکه های اجتماعی و خدمات ویدیویی به صفحه ای دسترسی پیدا کنید. برای به اشتراک گذاشتن ویدیوی خود ، موردی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید ، و شما را به صفحه اشتراکی منتقل می کند ، جایی که می توانید یک به روزرسانی فیس بوک یا یک توییت بنویسید ، توضیحی درباره فیلم خود اضافه کنید و موارد دیگر. دکمه تریم را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد.

منوی تر و تمیز نحوه ضبط یک فیلم گیم پلی در ps4

انتخاب Trim  به شما امکان می دهد تا بخشی از فیلم ها را از پرونده ویدئویی خود حذف کنید تا کوتاه شود. ابتدا با استفاده از Directional Pad روی کنترلر خود ، مکان را در ویدیو که می خواهید آن را شروع کنید پیدا کنید تا از یک نمای کلان از جدول زمانی ویدیو حرکت کنید.

جدول زمانی صفحه نمایش هایی را نشان می دهد که نمایانگر قطعه های کوچکی از ویدیو هستند: می توانید اندازه این قطعه ها را افزایش یا کاهش دهید ، و هر بار که به D-Pad ضربه بزنید میزان ویدیوی شما بیش از هر زمان پرش می شود. برای تغییر طول جدول زمانی ، منوی کشویی را انتخاب کنید که می خواند "10 فاصله دوم". همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، جدول زمانی پیش فرض باعث می شود که هر فشار D-Pad از 10 ثانیه فیلم پرش کند ، اما می توانید آن را تا 60 ثانیه افزایش دهید ، یا دقیق تر آن را به یک ثانیه کاهش دهید.

فاصله منو کوتاه نحوه ضبط یک فیلم گیم پلی در ps4

وقتی نقطه ای را که می خواهید ویدیوی کوتاه و کوتاه جدید شما شروع شود ، پیدا کردید ، برای تنظیم نقطه شروع ، به L2 ضربه بزنید. از آنجا ، در طول جدول زمانی حرکت کنید تا نقطه پایانی خود را پیدا کرده و R2 را بزنید. یک جعبه نارنجی بخشی از جدول زمانی را نشان می دهد که به ویدیوی جدید شما تبدیل می شود. با نهایی کردن ویرایش ، بخش های دیگر حذف می شوند.

برای ویرایش های دقیق تر ، می توانید با فشار دادن  دکمه Preview در زیر جدول زمانی فیلم ، ویدیو را مشاهده کنید تا بتوانید مکان مناسب را برای شروع یا متوقف کردن پیدا کنید . با پخش ویدئویی ، یک تایمر در سمت راست صفحه نمایش و یک مکان نما در حال حرکت در بالای جدول را مشاهده می کنید ، که هر دو می توانند به شما کمک کنند هنگام شروع و متوقف کردن کلیپ خود را به شما کمک کند.

تر و تمیز را کامل کنید و ویدیوی شما با بقیه فیلم های شما در گالری عکس گرفتن ذخیره می شود.

5. فیلم خود را به اشتراک بگذارید

نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4 را به اشتراک بگذارید

پس از کوتاه شدن فیلم شما به طول مناسب ، زمان آن رسیده که آن را در اینترنت قرار دهید. برای انجام این کار باید PlayStation 4 خود را به حساب های رسانه های اجتماعی خود متصل کنید ، اما انتخاب یک شبکه اجتماعی از  منوی Share Video Clip به شما دستورالعمل های صفحه را برای ورود به سیستم می دهد. پس از تنظیم شبکه های اجتماعی خود ، این فقط انتخاب فیلم شما و نوشتن صدای جیر جیر ، به روزرسانی وضعیت ، توضیحات و موارد دیگر است.

حریم خصوصی ویدیو نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4 را به اشتراک بگذارید

برخی از سیستم عامل های اجتماعی برای شخصی سازی تنظیمات حریم خصوصی ویدیوی خود ، کنترل های بیشتری را برای شما ارائه می دهند. به عنوان مثال هنگام بارگیری در فیس بوک یا یوتیوب ، می توانید از کنترل ها برای تنظیم افرادی که می توانند ویدیو را ببینند استفاده کنید. در YouTube ، همچنین می توانید فیلم های خود را به عنوان "ثبت نشده" منتشر کنید ، بنابراین آنها خصوصی نیستند ، اما در جستجوها نشان نمی دهند. همچنین می توانید کنترل حریم خصوصی را برای افرادی که می توانند ویدیو را در فعالیت اجتماعی حساب PlayStation Network خود مشاهده کنند تنظیم کنید.

6. فیلمبرداری خود را روی رایانه خود بگیرید

کپی کردن به usb نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4

اگر هنوز نمی خواهید ویدیوی خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید ، می توانید فیلم را از PS4 خود به یک دیسک سخت یا فلش مموری خارجی منتقل کنید ، سپس آن را در رایانه بارگذاری کنید.

ابتدا ، درایو خود را به یکی از درگاه های USB در قسمت جلوی PlayStation خود وصل کرده و به گرافیک Capture بروید . ویدئویی را که می خواهید منتقل کنید انتخاب کنید ، سپس دکمه گزینه ها را فشار دهید. با استفاده از منو در سمت راست صفحه ، کپی کردن را در دستگاه ذخیره سازی USB انتخاب کنید.

کپی را برای usb انتخاب کنید که چگونه یک فیلم گیم پلی را در ps4 ضبط کنید

شما را به نمای شبکه از گالری Capture باز می گرداند. با فشار دادن X ، می توانید موارد مورد نظر خود را برای کپی کردن درایو USB خود انتخاب کنید. تصاویر و فیلم های انتخاب شده با یک چک بزرگ در جعبه کناری در بالای هر مورد مشخص می شوند. پس از انتخاب همه مواردی که می خواهید انتقال دهید ، به منوی سمت راست بروید و کپی را انتخاب کنید . آمار OK  در صفحه بعدی و همه چیز را انتخاب کردید خواهد شد به درایو خارجی خود منتقل شده است.

پوشه ps4 نحوه ضبط ویدیوی گیم پلی در ps4 کلیپ های ویدیویی نحوه ضبط یک فیلم گیم پلی در ps4

درایو خارجی را از PS4 خود جدا کرده و آن را به یک رایانه وصل کنید تا فایلهای ویدئویی خود را در آنجا مشاهده کنید. به دنبال پوشه ای با عنوان PS4 باشید . در داخل آن پوشه ، وارد  پوشه Share شوید ، جایی که پوشه Video Clips را مشاهده خواهید کرد .  آن را باز کنید و کلیپ های خود را به پوشه هایی بنام بازی که از آن کلیپ ها ضبط شده اند تقسیم می کنید. PS4 کلیپ های ویدئویی را به عنوان فایلهای .mp4 ذخیره می کند ، بنابراین می توانید آنها را با نرم افزار ویدئویی رایانه خود مشاهده کنید ، و با نرم افزارهای ویرایش ویدیو استاندارد سازگار خواهند بود.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS4 , ,
:: برچسب‌ها: نحوه ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی در پلی استیشن 4 ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com